24 April, 2009

Världen befläckas av citatteckens-missbrukare och andra idioter som bör dräpas, av mig. Jag vill ha äran.
AIK leder nu allsvenskan. Eller. "AIK" leder nu allsvenskan. Vad vet jag, det är ju så många som missbrukar det så att fel har blivit rätt, eller?

MGMT sa ifrån när Frankrikes president använde deras låt Kids i en kampanj mot fildelning. Det tackar vi för, i alla fall jag. Uppgifter säger dock att MGMT fortfarande gillar Frankrikes mat.

Imorgon har jag nationella prov i svenska, muntligt. Det betyder att jag ska prata. Jag känner mig ganska nervös eftersom Julia tidigare antydde på att jag ofta får IG. Det är inte sant, för jag är en duktig elev och min mor är stolt, jag är dessutom en smartare och en bättre människa än nästan alla mina lärare.

Imorgon funderar jag på att gå ut och fotografera bussar i skymande solljus med sluttande halvskugga, för att få det där perfekta busskortet. Eller så går jag och snörar på ett sådant där snör-ställe, där man snörar.

På valborg ska jag se två filmer.

/Simon (jag heter egentligen inte simon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0