20 Maj, 2009

Igår gick jag, muskot-matte, dill-david, chirrevirre och säkerligen några hundra andra på Bio. Rigoletto närmare bestämt. I stockholm. Vi såg en film som heter Harry Potter och Halvblodsprinsen. vem den där sistnämnda var brydde sig filmen inte riktigt om, "okej" tänkte jag (för att göra dill-david lite arg). Jag tror att Harry Potter har astma, eller flåsbesvär. han verkar vara sådan. Överlag var filmen lite konstig, den kändes inte riktigt verklig. den kändes faktiskt overklig.
fisk eller fisk?


/ Julia

Kommentarer
Postat av: Muskot

en fisk!

2009-07-20 @ 19:13:40
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker iallfall att det här var den enda harry potter filmen som kanske kan vara värd att se igen. Daniel radcliffe som harry potter måste vara det sämsta valet! de enda som gör filmerna värda att se är Ron, Snape, Fred och George.

2009-07-24 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0