10 maj, 2009

Efter gårdagens rafflande Fifaturnering och även en minst sagt rafflande vistelse i Älta är jag helt slut. Älta var sannerligen intressant, där fanns två skolor, ett radhusområde, en kiosk.. Ett konsum! Och inte minst.. en linbana. ( två, fick jag senare höra).

Eftersom jag är den ondske nätpedofil jag utger mig för att vara tvingade jag Mathias och David att vara uppe hela natten och plågas av vakenhetens smärta. Då jag 06.30 kom hem fann jag inte detta fullt lika roande längre. De har båda två dessutom lovat att vara med på en lekdag. Eftersom jag skrev det nu så har vi alltså skriftliga bevis för detta.

De blev glada över att jag åtminstone är en snygg nätpedofil.


( jag nyvaken, hihi ;) :P ;D)

/ Jürgen Dürgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0