14 Maj, 2009

Idag, den 14 maj. Är en stor dag. Min bror fyller år! 20! dessutom! galet!

Igår, eller egentligen idag eftersom klockan exakt NU är 00:45 så gick jag i skolan. Det var ju jätte mys! Sen åkte jag hem. Och sen händer det här:

-Matte bangade på att hänga med mig till flip/gangsta/getto högdalen för att besöka Lasse samt köpa hans trumma(200kr)
-Jag funderade på att också banga
-Julia övertalade mig att inte banga
-Jag drog till slussen och mötte Julia
-Åkte till högdalen och fick Julia att komma försent till sitt jobb eftersom hon blev min följeslagare en bit på vägen. (något som inte var mitt fel)(att hon kom sent alltså)
- Stod och väntade på Lasse som till en början inte svarade och var allmänt rädd då folk bli skjutna hela tiden vid högdalens tunnelbana.
-Köpte min trumma av en snäll Lasse
-Blev glad
-Åkte hem
- Repade
-Åkte hem och fick skäll av far för att jag micrade bullar för sent på kvällen.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0