19 maj, 2009

För att inte låta denna blogg gå under och dö i händerna på David (allt dör där. tolka hur ni vill), så låter jag mina ord bilda några rader här. 
Idag fick jag frukost på sängen klockan 07.00 - det gjorde mig glad
Idag började jag 12.00 vilket betyder att jag skulle vaknat klockan 11. - det gjorde mig ändå rätt glad
Idag insåg jag att jag har väldigt många fotouppgifter att slutföra - det gjorde mig sjukt glad
Idag åkte jag till stadsbiblioteket och fann att min bok kommit in - det gjorde mig asglad
Idag träffade jag två grabbar på Pizza Hut, varav den ena är halvt en kompis, den andra bryr jag mig inte om för vi har knappt träffats - det gjorde mig glad
Idag insåg jag att jag måste packa - det gjorde mig inte lika glad.

sammanfattat var dagen helt ok. Dock försvann Göran, min kompis, imorse efter frukost. Har du sett honom/henne (det är lite oklart vilket kön Göran har eftersom han/hon/den/det ser lite speciell ut) så är det bara att ringa. (fråga mig inte vem du ska ringa)
(jag har ingen aning)


Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

>=(

2009-05-20 @ 16:37:23
URL: http://redsockspugie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0