3 Maj, 2009

Eftersom David särskriver så jävla mycket får väl jag skriva något så ni inte tror att vi båda är sådana, sådana där som särskriver alltså ( vi vet ju alla hur de är... ).

Igår öppnade jag öl med konservöppnare och skar ost med köttkniv, jag tänkte att det skulle öka min manlighet ytterligare. Lite senare insåg jag att det inte finns möjlighet för min manlighet att utökas då Julia egentligen är ett substitut för manlighet. Detta resulterade istället i att jag skar mig i fingret två gånger för att visa att jag inte är en sån grabb som gråter. Efter att ha förlorat en halvliter blod gjorde jag Bloody Marys åt hela gänget. De blev förvånade. Och glada. Och jag tycker att man visst får inleda meningar med och som begynnelseord. Visst?


/Manlighet

Kommentarer
Postat av: mathias

Man får faktiskt det.

2009-05-03 @ 13:54:56
URL: http://redsockspugie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0