3 Maj, 2009

Den här veckan är det snör (rep) hela tre gånger i veckan, det tycker vi (jag) om! Nackdelen med snör (rep) är att vi (jag) inte kommer att få någon middag idag eftersom mor (mamma) och styvfar  (styvfar) inte kommer hinna hem förän jag måste gå/springa/sväva/flyga/teleportera mig till bussen (rött fordon som tar ett flertal passagerare med sig till utvalda destinationer) samt att nästa vecka, när jag är hos far lär jag inte få middag (mat) alls, det betyder att jag kommer behöva äta fil (fildelning) till middag hela tiden. 

Det här kommer resultera i att jag inte får i mig tillräcklit många vitaminer och kommer därav inte klara av skolan, mina betyg kommer rasa vilket i sin tur kommer leda till att min far blir arg. När min far blir arg kan ungefär vad som helst hända men jag skulle tippa att jag kommer hamna i en snöplogbil på arlanda när jag är ungefär 35, vilket uppenbarligen kommer resultera i min död ett par år senare då jag antagligen kommer bli överkörd av en jumbojet från lufthansa.



En av många nöjda passagerare på lufthansa.

/FSBOF FSMRÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0