9 Maj, 2009

Efter att fått i mig mat, spritE samt tårta har jag fått energi nog att skriva lite i denna undersköna blogg. Jag har under dagen lyckats åstadkomma smärre kalabalik då jag vandrat gatorna fram i Åkersberga. Alla människor älskar mig och visar sin enorma uppskattning genom att ropa saker som "vad äckligt!" och "men hallå, pruttan?". Då börjar jag nynna på I'm walking on sunshine och hoppa hopsasteg över Åkersberga torg.

Jag kom hem säkert till slut, efter att ha brottats med bergas alla gangsters vill säga, och möttes då av ytterligare en Gangster som antastade mig med en toffla. Vi ryckte och slet om tofflan ett tag och trots att jag gång på gång kastade iväg den så återvände han, Gunnar, med den till mig med övertygelsen om att han denna gång skulle vinna. Jag vann genom en fuling då jag kastade upp tofflan på sängen dit Gunnars ben inte klarar av att föra honom och sedan pekade jag på honom och skrattade.

Jag kirrade in hans ansikte i någon sådan här fiffig tjänst som Internet gjort möjligt för oss att fiffla med, för att se vilken kändis han var lik. Han blev Chewbacca, mycket bra jobbat du fiffiga hemsida. Lägger upp någon jämförelse så småningom. Kanske. Eventuellt. Hej?

/ Jay D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0